Pengikut


Cara memutihkn muka

assalammualaikum...



sume...hri ni myra mls nk ckp pnjng..kite trus je ape yg myra nk kngsi ye..
jom kite tgk..
^_^









Tomat dan jeruk nipis. Campurkan 1 tomat dengan 1 jus jeruk nipis dengan blender. Oleskan campuran tersebut pada wajah. Pakai masker tomat dan jus jeruk nipis ini pada wajah setiap pagi.Setelah 15 menit, bilas wajah dengan air dingin. Sisa campuran yang tidak terpakai bisa disimpan di kulkas dalam wadah tertutup selama seminggu. Setelah 15 menit, bilas kulit dengan air dingin. Lalu cuci wajah dengan sabun dan gosok dengan kain, ini untuk membantu pengelupasan sel kulit mati. Pada awalnya, air jeruk nipis dapat menyebabkan sensasi menyengat pada kulit, tetapi dengan penggunaan teratur, kulit Anda akan terbiasa.





Madu dan jeruk lemon. Campurkan 1 sdt madu dengan 1 sdt jus lemon. Oleskan campuran ini sebelum tidur setiap malam, sebelum Anda mencuci kulit Anda. Setelah 15 menit, bilas masker ini dengan air hangat. Cuci kulit dengan sabun dan kain. Madu melembabkan kulit, sementara Lemon memutihkan kulit. Pada awalnya, air jeruk lemon dapat menyebabkan sensasi menyengat pada kulit, tetapi dengan penggunaan teratur, kulit Anda akan terbiasa.

Almond dan madu. Rendam almond dalam air semalaman. Kupas almond tersebut pada pagi harinya. Lumatkan dan tambahkan madu. Oleskan pada wajah dan gosok ketika sudah kering untuk membuat kulit muka lebih putih dan bercahaya.

Kentang. Kentang memiliki agen pemutih di dalamnya. Jus kentang dapat membantu dalam meratakan warna kulit, mengurangi pigmentasi dan noda hitam. Oleskan pada kulit setiap hari untuk memutihkan muka

tu je la myra nk kngsi..
slmt mncube..
^_^

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...