Pengikut

blog brwajah baru...

assalamualaikum...

ok ni la wjah bru blog myra...
stelah lme ta edit...

haha bruk kn...
aaa...
lntk la...peduli ape...
jnji myra suke..
huhu...
ok klu korang ta suke...
bleh bla dri sni..(sory trkasar base plak..huhu)
sbnr nye mood tgh K.O ni...
sbb ape??
ha sbb kwn2 myra la...
downg ni mcm da tde kje je nk knekn myra...
pnt la mcm ni..
ok story nye mcm ni...
tdy ade lthn kwd kki...
so myra g la kn wlaupun pnat ..
kte orng pun kwd la mcm biase...
pstu tdy ntah knp tbe2 anis tu sruh sorng2 bgi arhn..
so bile turn myra...
myra pun bgi la arhn kn...
haha...best first time jdi ktua jappp...huhu
ok..pstu kwn2 myra ni ngadu nk g ble air..so myra bgi la kn...
tpi myra yg kne blnje...tape2..skali skala blnje kwn kn...
huhu...
pstu g la tmpt tunas bstri jual...
kt situ ade la si *****...kn....huhu
myra ngan dia ni kwn je...
tpi kwn2 myra sume aggp myra ngn dia ni *****...
woi korng ni tade kje ke ha??
asik nk knekn orng je...
thu ta myra ni rimas klu korng wt mcm tu...
rse nk lari je dri situ taw...
disbbkn korng myra still lgi kt situ...
tu bru kt kwsn jual tu...
klu kt kls lgi la mcm2 downg gosip...
ish!!!...
ta suke la...myra RIMAS!!!!!
korng fhm ta RIMAS....
tlong la jgn wt mcm tu lgi...
:(


gmbr ni sje je ltk...tde kne mngena ngan entry kt ats..huhu..mse ni myra ngan fina kt kfc pst bndr...ade jamuan pengawas pusat sumber...

6 ulasan:

MOHAMAD ZULFAKHAR BIN AHMAD ZAINOREN berkata...

btl tu.............
rimas gyle....

Myra berkata...

..haha...
kan2...
downg mcm tde kje je...
huhu

MOHAMAD ZULFAKHAR BIN AHMAD ZAINOREN berkata...

tu la kan.....
tu yg saya lari tu.....

Myra berkata...

...sye pun nk lri jgk...
...klu lri nnty downg ckp ape plk kn...
...tu yg tggu je kt situ...

MOHAMAD ZULFAKHAR BIN AHMAD ZAINOREN berkata...

awak mmg kene dok situ jerk.........
yg saye ni dari mula sampai akhir asik kene jerk.....
tu sbb saye lari bile awak dtng......

Myra berkata...

...hehe...
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...